دلشکسته تنها












اشعار خودم

شعر های عاشقانه

در ديار غربت بی کسو تنها شدم من

در اين دیار حسرت واله و شیدا شدم من

از غریبی هیچ کس نشد هم راز من

تنهای تنها در این دشت غمها شدم من

در این دشت پر از خارو خاشاک

خاری در پی قطره دریا شدم من

باد از هر طرف میبرد ارزوهایم را

ارزو به دل در امید فردا شدم من

ناگاه رهگذری امدو دلم را ربود

در پی عشق او اواره صحرا شدم من

ان رهگذر اشنا همان غم بود

در این دشت پر غم باز دلشکسته تنها شدم من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:41 توسط رضا|



      قالب ساز آنلاین      


کـد اهنگ اون شب از علی عبدالمالکی

قآلبـــ هاے آقآيے

كد آهنگ براي وبلاگ

كد آهنگ براي وبلاگ